חוויות מסן דייגו

סוכריות

  • עיר חמודה, עם אווירה “דרומית”. 
  • חצי האי קורנדו.
  • לא לוותר על העיר העתיקה.
  • לאכול במסעדות המקסיקניות ולחוות קצת את האווירה המקסיקנית שבעיר.
  • אם אתם שם ביום ראשון, לקפוץ לפארק בלבואה
  • להזמין מלון דרך hotwire.
  • לקרוא את ההמלצות של אלמוג מ-ourtrip (בהמשך הפוסט).

כרישים

  • סן דייגו לא גדולה במיוחד ולא מציעה אופציות תיירותיות רבות. מתאימה לביקור קצר.
  • כמו ברוב הערים בארצות הברית, קשה להסתדר בלי רכב (גם Uber היא אופציה טובה). 
  • עולם המים- הוא אמנם מושקע ומתאים לילדים, אבל אם יצא לכם לראות חיות ים בטבע, הוא לא מחדש בהרבה.

 

בסן דייגו ביקרנו כחלק מירח דבש של שלושה חודשים. עשינו טיול של 10 ימים בחוף המערבי (לוס אנג’לס-סן דייגו-לאס וגאס). בסן דייגו ביקרנו יומיים.

החלטנו להשתמש באתר Hotwire כדי להזמין מלון. מי שלא מכיר, מדובר באתר שבו אפשר להזמין מלונות טובים במחיר זול יחסית. הקאץ’ הוא שהמזמין אינו יודע את שם המלון, אלא לאחר ההזמנה. אנחנו הזמנו מלון 3 כוכבים ויצא לנו מלון “הולידי אין“. בגלל שהיינו עם רכב, האיזור פחות היה חשוב עבורנו.

ביום הראשון, נסענו לחצי האי קורונדו (Coronado). זהו איזור נחמד של מסעדות ובתי קפה. מזג האוויר היה נוח וחמים. אכלנו במסעדת סנדביצ’ים מגניבה בשם Which Wich– ממלאים טופס בכניסה שבו בוחרים את סוג הסנדביץ’ והתוספות. שתתי גם מילקשייק בננה-אוריאו.

ביקרנו במלון קורונדו (Hotel del Coronado), מלון גדול ומפורסם שהרבה מפורסמים לנו בו.  הוא שוכן ליד חוף ים נחמד.

משם נסענו לפארק בלבואה (Balboa), פארק גדול בסן דייגו שנמצא ליד גן החיות. בגלל שביקרנו בו ביום ראשון, היו המון הופעות רחוב בפארק- מופעי קוסמים ומופע של ריקודי בטן. הייתה שם תערוכת מדינות עם ביתנים המציגים מדינות מכל העולם.

מופע ריקודי בטן. פארק בלבואה

משם המשכנו לאיזור העיר העתיקה של סן דייגו. זהו איזור מקסים עם בניינים מהמאה ה-19 ששופצו.

סן דייגו- העיר העתיקה

ביקרנו ב”מוזיאון השריף“, מוזיאון קטן שעוסק בשריפים של סן דייגו. לאחר מכן המשכנו לאיזור הדוכנים והחנויות המקסיקניות. בגלל שסן דייגו קרובה (יחסית) למקסיקו, יש בה אווירה מקסיקנית. הרבה דוכנים מכרו אומנות מקסיקנית, תלבושות מקסיקניות וכמובן המקום משופע במסעדות מקסיקניות.

אווירה מקסיקנית בעיר העתיקה

 

בערב סעדנו במסעדה המקסיקנית “צ’יפוטלה“, רשת מסעדות מקסיקניות מעולות בארה”ב.

 

ביום השני, ביקרנו בעולם המים (Sea World)- פארק מים ענק הכולל מתקנים והופעות של חיות ים. יש בו מתקנים שבהם ממש נכנסים למים (כמו מתקן אבובים), אבל רוב המתקנים “יבשים” (כמו רכבות הרים).

מופע כלבי ים בעולם המים

ניתן לצפות במופע דולפינים (אפשר אפילו ללטף את הדולפינים). כמו כן, מציגים בפארק מופע אקרובטיקה של כלבי ים. אבל המופע הכי מרשים היה מופע הלוויתנים- הלוויתנים עולים על הבמה ומשפריצים מים על הקהל.

מופע דולפינים בעולם המים

בעולם המים יש גם המון אקווריומים עם חיות ים שונות.

בערב אכלנו בצ’יזקייק פאקטורי (Cheesecake Factory), אחת המסעדות האהובות עלי בארה”ב.

 

אלמוג שפיר, מנהלת דף הפייסבוק ourtrip, הסכימה לשתף את ההמלצות שלה:

  • Seaport Village– מקום נפלא לטייל ולבלות בו את אחר הצהריים (למרות שהגענו בבוקר וגם היה מדהים). ממוקם ממש על קו המים, יש במקום חנויות ייחודיות ומקסימות (נכנסו כמעט לכל חנות שראינו), מסעדות יפיפיות, שולחנות פיקניק, ספסלים שצופים על האגם הקטן.
    אנחנו עשינו “קנייה” קטנה בחנות של שוקולדים שמיוצרים במקום והיה מדהים, יש שם שפע של סוגי שוקולד. מומלץ בחום להגיע למתחם רעבים .
  • Belmont Park– קמנו בבוקר והחלטנו שבא לנו ללכת לים, מה שלא ידענו שעל חוף היה שהיה פשוט יפייפה יש פארק צבעוני ומדהים לא פחות! אם יש לכם 3/4 שעות הייתי ממליצה ללכת לטייל קצת בפארק, לאכול מהוופל המופלא שעל הטיילת (אי אפשר לפספס את הריח) גם ולהירגע בחוף המקסים
  • La Hoya Beach San Diego אחד מיעדי החוף הפופולריים ביותר בקליפורניה. הים שם בגוון מדהים, החוף רגוע במיוחד, באמצע שבוע תוכלו אפילו להנות משקט (יחסי). מקום מופלא לצפות בכלבי ים מקסים, להיכנס למערה טבעית יפייפה ולשמוע את הים הכי טוב שיש.
    המקום יש מסעדות מעולות (יקרות) עם נוף עוצר נשימה.
  • חיי לילה- חפשו את Gaslamp Quarter, San Diego, CA, United States, רחוב מקסים ושוקק חיים, בעיקר בסופ”ש.

 

מסעדות:

  • Extraordinary Desserts– מסעדת קינוחים מדהימה. בכניסה למסעדה עומדת מארחת חייכנית וחמודה שמגישה לכם פתק עם המספר המתנה שלכם ובנוסף בורד ועליו דף נייר ועט. בזמן ההמתנה אנחנו צריכים לבחור את חמישה קינוחים שאנחנו הכי רוצים ומתוכם נקבל 2 בטוח, כל סיפור ה”בחירה” הוא שאם לא יהיה את הדבר הראשון או השני שרצית (עד שיגיע תורך) תקבל את הבחירה הנוספת.
  • la playa taco shop- כבר בכניסה תרגישו שאתם נכנסים למסעדה במקסיקו באמת, הזמנו את המנות הכי פופולאריות שלהם (אוהבים לשאול תמיד מה מנת הדגל של המקום).
  • PAPPALECCO– מסעדה איטלקית, ארוחת בוקר מדהימה.

 

שיהיה לכם טיוליס נפלא!

אהבתם? עשו לי לייק בפייסבוק!

 .

 

Comments

comments